czwartek, 16 stycznia 2014

Chora

Cześć , na wstępie chciałam Was przerosić za brak postów. Nie miałam weny  a nie chcę pisać posty na odwal a ja miałam wenę do nie miałam czasu. Po tytule posta możecie się domyśleć , że jestem chora. Takie ze mnie chorowitek , że masakra.Oceny u mnie w szkole wystawiają do 21 Stycznia.Oceny mam nawet dobre , niestety jak jestem chora to się nie mogę poprawić , odpuściłam sobie naukę w tym semestrze , ale obiecuję się poprawić w następnym. Wreszcie jest śnieg tak się ciesze , krajobraz jest teraz taki piękny .
Już nie mogę się doczekać Ferii w moim województwie zaczynają się 1 Lutego , a u was ?


10 komentarzy:

  1. śliczna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/pudrowa-rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od tego weekendu.

    Co do współpracy: fajnie by było, ale na czym ona miałaby polegać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam ferie;)
    Dzięki za komentarz u mnie,
    pozdrawiam ALLY
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ferie na szczęście już się zaczęły ;) Wracaj do zdrowia!

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ferie trwają już tydzień :D
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia .

    http://hideboobs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny post .:)
    Obserwujemy?:)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super!:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń